Monday 10 December 2012

4 SEKAWAN


Dari kanan , Izmar , Botak , Apek and Ayie :')

Ni aku nak story pasal 4 sekawan yang gila lagi bendul ni. Aku kenal and mula rapat dengan diorang pun dalam this year jugak. Aku selesa berkawan dengan diorang sebab diorang boleh in dengan aku, perangai masing-masing macam haram tapi best. Aku mudah nak berkomunikasi dengan diorang. Sekarang diorang selalu ada kalau aku sedih and perlukan someone nak share something. Antara diorang ni aku kenal Izmar dulu then baru yang lain. Atfirst aku agak tak selesa dengan diorang selain Izmar but lama-lama diorang pandai layan aku and boleh masuk kepala lah orang kata. Boleh dikatakan every night salah sorang antara diorang ni mesti borak dengan aku on BBM. Bila dah BBM tu tau jeh lah macam-macam cerita nak cerita. Diorang ni memang tak ada kerja lain lah asyik nak membahan orang jeh kerja, tapi benda tu serious FUN. Bila sehari aku tak dengar khabar diorang aku rasa macam sunyi jeh. Sebab diorang lah yang selalu buat aku gelak, ketawa, senyum sorang-sorang bila layan kerenah diorang. Sekarang aku dah tak ada sesiapa selain kawan-kawan termasuk mereka berempat ni. Aku boleh masuk kepala dengan diorang ni sebab diorang suka muzik, aku pun sama. We have a lot of common :')

Aku rindu nak lepak dengan diorang, berdudai bersama, ohh yeah yeahh yeahh. Rindu nak lepak tengok diorang jamming masa STONE. Comel tahu ? HAHA. Serious aku rindu even lepak kadang-kadang sekejap jeh. Aku tak tau lepas ni aku berkesempatan lepak dengan diorang lagi ke tak. "Wehh, korang tau tak aku rindu korang sangat-sangat?" (nak pelukkkkkk) :')

Okay now, aku nak story pasal Izmar. Dia dengan aku memang agak rapat, dia treat aku baik sangat. Dia seorang yang agak cool, baik lah kot, handsome tu tak tapi comel. Favourite aku RAMBUT dia. ngeengee :D . Aku suka bila pegang rambut kerinting dia tu. Sangat comelllllllll. Botak pulak dah tentu lah dia botak sebab tu orang panggil dia botak kot. But now dia agak kepoyoan sebab rambut dia dah panjang sikit and ada dah jadi macam rambut WIZ KHALIFA. Kononnya WIZ KHALIFA wanna be lettew. Haha, botak dia agak gila kadang-kadang aku sendiri tak faham kenapa dengan dia. Tengah happy gelak-gelak then tiba-tiba rapuh. Stone lebih agaknya. Hahaha. Maaf botak, meh nak sayang kepala tu sikit (MUAHH) :* . Mangsa seterusnya Apek. Haa yang ni pukimak sikit sebab dia selalu buat hati aku sakit. Rasa nak ditampar-tampar jeh tapi nasib anak orang. Dah lah bendul, tak sedar diri pulak nak cakap dia handsome. HAHA. Tapi dia jugak lah yang selalu buat aku gelak hari-hari. Sebab kebendulan dia tu buat aku rasa nak gelak. Apek, kalau tunjuk bodoh tu sangat pun tak boleh tahu? Tapi tak apa lah aku jeh tau kau bodoh :p . Serious apek ni bendul, nak bukti? Kejap ..

Apabila Apek menonjolkan kebendulan dia. HAHA

 Okay aku bosan cerita pasal apek jeh. Now Ayie pulak. Ayie dengan aku memang tak banyak cakap, bercakap dengan aku pun tak pernah agaknya. Dia agak pemalu mungkin, tapi muka macam tak reti malu jeh aku tengok. Haha, Tapi bila dia dah start bercakap tu mesti kitorang akan gelak sebab bila dia cakap tu mesti benda yang funny and merepek. Atlast 4 sekawan ni sangat best, aku seronok dapat kenal korang semua. Aku hope korang akan selalu ada dengan aku and kita semua selalu macam ni. Thanks for being a great friends!! I LOVE YOU ALL.. Ehh , belum habis lagi okay. Sebab korang baik dengan aku, i have something for you guy .. (Lihat gambar di bawah ini)


Tadaaaaaaa .. this is Izmar , Botak , Apek and Ayie WANNA BE . Haha, aku dapat bayangkan kalau korang posing macam ni. Alahai, comelnyaaaaa :*

Okay sampai sini jeh lah aku larat nak merepek pasal korang ni. nanti ada masa aku sambung kutuk korang lagi okay? Aku tak puas lagi sebenarnya tapi kena stop sebab macam dah bosan. Haha, Sorry if ada apa-apa yang aku tulis ni buat korang tersinggung. Tapi aku rasa korang takan tersinggung sebab kawan-kawan aku ni kan bajet KENTAL semuanya. kan? :p
Okay, bye guy. I'm gonna miss you all..


HAPPY ENDING ..